Engkau Yang Setia - Liza Tanzil



Engkau Yang Setia - Liza Tanzil MP3




Lirik Lagu Engkau Yang Setia - Liza Tanzil


Jauh sudah aku kini jalan
Pulau lautan tiada hambatan
Namun aku tak jauh berjalan
Dalam printahMu dalam ajarMu

Namun Kau tetap tahu
Namun Kau bimmbing aku
Engkau yang setia
Setia selalu

Tiada pernah Kau jemu
Tiada pernah jauh dariku
Aku pun setia
Setia padaMu

Di hari Engkau datang
Sejagad gempar akan beritamu
Engkau pengasih seluruh manusia
Tiada beda miskin dan kaya
Di hari Engkau pergi
Semua berkata tiada dua
Engkau rela demi dosa
Seluruh manusia

Namun Kau tetap tahu
Namun Kau bimbing aku
Engkau yang setia
Setia selalu

Tiada pernah Kau jemu
Tiada pernah jauh dariku
Aku pun setia
Setia padaMu

Jauh sudah aku kini jalan
Pulau lautan tiada hambatan
Namun aku tak jauh berjalan
Dalam printahMu dalam ajarMu

0 Response to "Engkau Yang Setia - Liza Tanzil"

Posting Komentar